Tuesday, February 9, 2010

flight delay....

bersiaran dari airport KKIA...
ohhhh tidak...flight delay...huhuhu...sepatutnya fly (mcm superman pulak) kul 1500hours td...
tp skrg kul 1730hours...huhuhu...
atuk aku tenat...so aku malas nak pkir byk..terus amik flight pulang ke kg...
nasib baik bos aku baik...sgt2 memahami...
siap bg aku cuti seminggu...best kan bos aku?
da cm dia ni sgt komited dgn keje...hahahaha...aku puji diri sendiri...da tak ada sapa nak puji...
tengahari td aku beli ole2 utk adik2 aku...mcm biasa...makanan kolesterol tinggi...cekelat ler...
masa survey2 cr mineral...aku nampak cekelat yg jual kt airpot ni...MAHALnyer...
2 kali ganda dari temat aku...
klu mcm tu bior gaji berkoyan2 pun..idokler teman membelinyer...isk...
ok ler...bateri laptop pun nak kong...
harap2 ada line kt kg halaman tercinta...



~aku BUDAK 'site~

0 comments:

Post a Comment