Wednesday, February 3, 2010

aku geram...

kenapa ada manusia yg sgt2 busuk atinya..? sakit ati aku...selama aku jaga projek ngan dia, aku x prnh nak kacau idup dia...dia selalu datang keje lambat (bukan setakat selalu tp ari2), selalu x datang keje (tu perkara biasa), sbb mabuk air kencing syaitan dgn godaan arroyo...(aku sgt simpati pada bini dia yg setia tunggu kt kg sana...)...aku tak pernah kisah..x pernah aku nak report kat bos dia...even selalu kesabaranku tercabar kerana sikap TIDAK BERTANGGUNGJAWAB dia..dan perangai bodoh dia tahap gaban...semuanya ku tahan Jebat...ku jadikannya sbg dugaan dalam aku mengejar cita2 ku...(peeehhh...ayat ku kah itu?)...

tp mengapa sesuka atinya suru orang lain tahan gaji aku? da tu gaji last aku, ari tu bermati-matian suruh aku tolong siapkan, pastu skrg suruh org jgn byr gaji aku? apa dia ingat nak suru aku mkn batu dan pasir? cuba org lain tahan gaji dia? apa dia rasa?kenapa dia suka menganiaya orang? bukan setakat aku..tapi semua orang disekeliling dia..tak suka dgn dia...tu pun dia bule berlagak..dia bule kata dia hebat lagi?...ooo tidak...

ke dia jeles sbb skrg aku pun da setarap dgn dia...even my age more younger than him? tu la sifat orang kita ni...isk..isk..isk...

sabar wahai hati...walaupun sebenarnya klu kuikut hati...



~aku BUDAK 'site'~

0 comments:

Post a Comment