Tuesday, March 2, 2010

teringat masa aku mudo remajo...

tetiba rindu pula zaman2 study dulu...zaman2 aku remaja...ahaks gitu...
mast, ckin, fanor, ayu fairuz, cmin, mc-you, nor, che-mah, sue, nisa',wan, czah, ecah, nida dan semua2lah...karang klu tulis semua nama diorang...panjang lah pula kan...
hehehe...
cepat jer masa berlalu...da berlaki da korang sume...hohoho...
huhu...bila da kerja ni...sorang2 jer...ada member pun...tak la sekamceng member masa study...
lg budak2 kt opis aku ni semua nya lelaki...just 3 org kerani aku tu jer yg pompuan...kt HQ byklah pompuan...hehehe...
ingat dulu2 time study kt utm nu,kitorang pernah masak tomyam dalam rice cooker...(kira time tu mmg sedaplah tomyam kitorang)...hahaha...siap kongsi berapa bilik tu...
tak dilupakan juga...sesi reflexology kt dalam bilik hostel...
mcm2...aku ingat masa aku 1st sem., time tu aku, nisa and zana...dok main torchlight ngan budak2 laki kt depan blok kitorang...hahahaha...gatal nyer kitorang time tu...

nisa'-skrg da 2 anak ko ek...dolu2 ko yg paling brutal sekali...pakwe pun tak ada...tup..tup...ko lagi advance dari aku ek...hahaha

zana-dgr kabor da jadi lecturer kt uitm...kurang ckit info pasal dia...maybe dia pun bz ngan life dia sendiri...

mast-hehehe, byk gak kenangan aku dgn dia ni...aku pernah tumpang umah dia masa cuti sem. kt ktr time tu dia jadi fellow kolej aku...bercuti kt umah dia kt bandar tun razak masa bulan puasa thn 2003 (klu tak silap aku ler..)..kawan aku yg paling byk boifren...aku rasalah...sbb tak pernah tengok dia single mingle...(maaf yer mast, klu ko baca...)..tp mast ko mmg best...

ckin-yg sorg ni mmg besfren aku...(terharu masa ko sanggup spend time utk aku masa aku konvo dulu...huhuhu...kuar air mata suci ku ini...)...byk bebenor pengalaman kitorang sama2, dari kes dr. ramli (sbb nak pass paper design)...kes kete sewa rosak...mcm2 kitorang wat sama2...dia ni pun dah jadi ibu dan isteri mithali gitu...bila la lagi bule lepak2 mcm dulu kan, kin? rindu gila ngan ko...huhuhu...

time remaja dolu2...byk kali la juga aku ni ada self conflic (tul ker ejaan aku ni?)..
hehehe..jap nak jd mcm tu...jap nak jd mcm ni...
last sekali jd mcm skrg...hahahaha...GUE BRUTAL, k?
member2ku...rindu gilaks kt korang sume...

~akuBUDAK'site'~

0 comments:

Post a Comment